Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti

Kdyby mi někdo na ulici chtěl darovat deset milionů, řeknu mu automaticky ne a odcházím.

Pak bych se tak po pěti vteřinách zarazil a začalo by mi do mozku pomalu docházet, že teď bych nebyl ten chudší já :-P

0 0
možnosti
BH

Docela by mne zajímalo kolik peněz vybraných přímo na ulici doputuje k potřebným? Na účely co jsou potřeba a nepokrývají je všemožné dávky.

Tedy skutečné procento a částka že všech vybíraných peněz.

Neschopnost polišů je vrcholná. Místo vězení do zaplacení pokuty půl milionu věc odloží když u organizovaného gangu nezadrží větší částku.

1 0
možnosti
RP

Jeden příklad:

Křídla motýlí. Náklady 400tis. a více, výnos ze vstupného 55tis.

https://www.dolni-dunajovice.cz/pdf/zpravodaj-03-19-web-pdf_9448104828.pdf

Tož tak to funguje 8-o

1 0
možnosti
HM

Kromě naprosto známých sbírek (Tříkrálová apod.), o kterých vím předem z tisku a výběrčí jsou rozpoznatelní, nic na ulici nedávám. Mám zadané trvalé příkazy a posílám každý měsíc příspěvky (Dobrý anděl, Bariéry, Nemocniční klaun...). S pouličními výběrčími "na pejsky" a "na zvířátka" mám i takové zkušenosti, že když jsem dotyčného požádala o číslo účtu, kam jim po ověření pravosti sbírky pošlu příspěvek, začal být pořádně sprostý.

5 0
možnosti
PR

P13a14v63e71l 90R24y54š38k98a

10. 6. 2020 16:19

Jakékoliv vybírání peněz na ulici považuji za obtěžující a neslušné.

12 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3013x
Viděla jsem kus světa, konflikty, války, nespravedlnost, obrovské lidské utrpení. Proč tedy věřím v dobro? Protože se s ním každý den setkávám!

Seznam rubrik